سناریوی مبهم فدراسیون والیبال برای انتخاب جانشین

سناریوی مبهم فدراسیون والیبال برای انتخاب جانشین

 پس از خداحافظی خولیو ولاسکو از تیم ملی والیبال ایران و قطع همکاری یک‌طرفه او با فدراسیون ایران، افکار عمومی شاهد ژانر درام و هندی مراسم خداحافظی سرمربی محبوب تیم ملی والیبال بودند. فدراسیون والیبال با تأکید بر اینکه مردم خوش استقبال ایران باید خوش بدرقه بودن خود را به جهانیان ثابت کنند، ضیافت شام ترتیب داد و با پخش فیلم‌هایی خاطره‌انگیز از پیروزی‌های تیم ملی فضای خداحافظی ولاسکو را احساسی کرد. دست گذاشتن روی عواطف ایرانی‌ها موجب شد تا برای یک هفته اهالی کوچه و بازار و نمایندگان رسانه‌ها و حتی مسئولان ارشد ورزشی هم تحت تاثیر قرار بگیرند و با رفتاری احساسی منافع فردی یک فرد(ولاسکو) را بر منافع ملی ایران در اولویت قرار دهند!

          nadimi (1 of 1)-28.jpg

مسئولان فدراسیون والیبال از قطعی بودن همکاری با "لورنزو برناردی" به عنوان سرمربی جدید تیم ملی خبر دادند که بارها توسط رئیس، دبیر و سرپرست تیم ملی والیبال نام "برناردی" به عنوان جایگزین "ولاسکو" اعلام شد.

این در حالی است که چند روز بعد از پایان قطع همکاری با ولاسکو هنوز فدراسیون والیبال ایران با گزینه جدید سرمربیگری برای تیم ملی قرارداد رسمی امضا نکرده است!

 

 

واکنش پرابهام برناردی به خبر سرمربیگری در ایران:

لورنزو برناردی در واکنش به اخبار منتشر شده درباره توافق با فدراسیون والیبال ایران گفت: هفته آینده در این باره نظر قطعی می دهم و فعلا با یک تیم لهستانی قرار داد دارم.

                             

 

لورنزو برناردی با اظهار بی اطلاعی از اخبار منتشر شده درباره قبول هدایت تیم ملی ایران گفت: چه کسی گفته با ایران قرار داد امضا کرده‌ام؟ فعلا قرارداد من با یک تیم لهستانی است. امیدوارم متوجه این موضوع باشید.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا توافق اولیه با فدراسیون والیبال ایران را تائید می‌کنید؟ گفت: متاسفم، هفته آینده می‌توانم در این باره حرف بزنم.

 

 صحبت‌های برناردی در حالی مطرح شد که پیش از این مسئولان فدراسیون والیبال ایران از توافق با وی برای هدایت تیم ملی بزرگسال و هدف گذاری برای موفقیت در المپیک 2016 خبر داده بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : غزل | پنج شنبه 1 اسفند 1392 - 6:47 |